Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Roniş Araplara Damat Olursa ! :)) Sevinçten ,Yanlışlıkla Bir Birlerini Öldürürler ?

"Düğün çıkışında , arabaya doğru giderken birden silah seslerini duyunca , baskın yedik sandım. 
Sonram , örendim ki kayın biraderlerim mutluluktan , 28 Kasa mermi yakmışlar :D"


Allahım , düğün çıkışında silahlar toplar bombalarla uğurlandık.
Bu gece sabahı bana nasip et Ya Rabbim.
İmza: Roni K. 
((Şahin K. ile karıştırmayın akrabalık bağım yoktur; 
amma velakin manevi hayranlığımız vardır.))


Ortadaki Siyahlı bizimkinin babası , muhterem kayınpederim sayın ;
El-Hatun El-Altun El-Petrol ibn-i Dolar Ya Laklak Ebu Taklak bin Daşğak Hazretleri :))

Suudi Havaryu Nevaryu  Aşireti.
(Bizim hatunun anne tarafı , 
biraz fakirler ama olsun. 
Kelleş'i iyi kullanıyolar.)
Soldaki benim az kavrulmuş pide ekmeğim. xD
Sağdaki amcası.  Sayın :  Muhterem ...
Tamam tamam kızmayın isim yazmicam :))


Lanet olsun bi türlü yakamı kurtaramadım şu zillet medyadan.
Tuvalete gitsem , 10 dk fazla kalsam
 "Şeymi yapıyor" diye haber yaparlar.

Düğün çıkışı bizim hurdanın etrafında , 
havaya kurşunla imza atan akrabalarımız.

Yengenizin 3. Annesinden, 4. Abisi ,
Ebu Kasım Ya Lazım İbn-i Hasım

YASAL UYARI: Bu bir Roni KAZANOVA doğaçlama eseridir. 

Noter Tastikli blog sitemizden izin almaksızın (ki alsanızda vermicez zaten. Kıh kıh kıh yaşasın kötülük) paylaşım yapılamaz. 

Yuvarlak içinde C " © " tüm yayın hakları bana aittir.

Duymadım görmedik okumadık bilmedik , bilseydik paylaşmazdık. 
Abi , davayı geri çek. Biz kopyaladık sen yapıştırma bize demeyin. Acı Lokma yemeyin. Tuvaleti zor olur.!!!!
İmza: Roni K.  2014   A.Ş. LTD  (1990'dan beri ... :D )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder