Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

IsMirNa " Kıt değiliz anlıyoz"& "beynimiz algılıyor çok şükür" - TIP DUNYASINDA BUYUK MUCİZE

1. SAHNE: Sitedeki TEK Favorim , Efsane Mercimeğimle Özel Sohbet xD [Sitede nerdeyse biz büyüttük yılardan beridir yanımızda, daha yeni yeni tanımaya çalışıyor. Nee kaarda çözülmesi zor biriyimişim kıh kıh kıh]

2. SAHNE:" Rus Harbinden Dolayı Göç Etmişiz" diyorum. "Bilmiyordum" diyor. İyi artık öğrendin derkene. Konu Türkçeye atlayınca , tabi dolayısıyla kafası karışıyor  ve sonuç "Neden peki göç etmişsiniz ?Varan 1 ("Salaklık" daha fazla duramadı içinde xD) BU KIZA BAYILIYORUM :)) Zuahahahahah

3. SAHNE: Yanımda olsa, ya gülmekten karnım ağrıya ağrıya kas yapardı. Yada öldürmüştüm. :)) Töbestağfrulah

4. SAHNE: "Kıt değiliz anlıyoz" valahamı ? Kusura bakma ya , yanlış anlamana sebep olduk :D Zuahahahah. Abi koptum buraya ----->>> Beynimiz algılıyor çok şükür. (Bide algılamasaydı nasıl olurdu ? ne halt yicektim ben o zaman) XD Kıh kıh kıh
Bir Roni Paparazi Albeni Naci Filmi Daha !  

" EFSANE SALAK GERİ DÖNDÜ " 21 Aralıkta Sinemalarda xD  :)) Öldürün beniiiiiiiiiiiiiiiii

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder