Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Grup Hepsi : Ayrılmayı Asla Düşünmüyoruz

Grup Hepsi Kral POP TV ve Kral POP Radyo ortak canlı yayınında Mehmet’in Gezegeni’ne konuk oldu..






Son olarak “Geri Dönüşüm” adını verdikleri albümleriyle müzikseverlerle buluşturan Hepsi Grubu, “Kral POP ve HEPSİ, Shell V Power ile Yollarda!” projesi kapsamında 13 şehir 14 ayrı noktada konser verdi. Bu Turneyi yeni bitiren Hepsi kızları Cemre, Yasemin ve Eren ayağının tozuyla Mehmet’in Gezegeni’ne konuk oldu…








Gezegen Mehmet : Kızlar hoş geldiniz..


Hepsi : Hoş bulduk..


GM : Öncelikle teşekkür ediyoruz. Çünkü, Kral POP’un tanıtımı için bir projede yer aldınız ve uzun bir yolculuk yaptınız. Nasıldı yolculuğunuz?.. Yoruldunuz mu?


Yasemin : Yorulduk ama çok keyifli bir yolculuk oldu.. Toplam 4.500 km. yol yaptık.. Tatlı bir yorgunluk var yani…


GM : Cemre ilk sana sorayım.. Kral POP ile ilgili böyle bir proje geldiğinde neler düşündün..


Cemre : Çok keyifli bir yolculuk oldu.. Kral POP çok beğenilen ve hızlı ilerleyen bir radyo ve yapılanlara önem veren bir radyo..


GM : Bu arada hemen birşeyin altını çizmek istiyorum.. Kral POP’un tanıtımı için gerçekleştirilen bu proje için biz size hiç bir ücret ödemedik.. Bu proje ilk önünüze geldiğinde sonuçta kararlarınızı hep birlikte alıyorsunuz herhalde.. Yine hep birlikte mi karar verdiniz?


Yasemin : Sonuçta bu sadece Kral POP’un tanıtımı da olmadı. Bizde bir çok ilde hayranlarımızla bir araya geldik.. Gidip görmek istediğimiz yerler vardı. Güzel insanlarla tanıştık..


Cemre : Şunu söylemek istiyorum.. Orada insanlarla sonuçta röportajlar yaptık ve Kral POP’u sorduğumuzda insanlar “elbette biliyoruz” dediler ve frekansını bile biliyorlardı…


GM : Otobüsü biraz anlatır mısınız? En kıskandığımda bu otobüs oldu Erenciğim.. Otobüsünüz çok güzel bu arada..


Eren : Otobüsümüz gerçekten çok güzel ve çok konforluydu. Yolculuğumuz boyunca otobüs bizim biraz evimiz gibi oldu. Sonuçta otellerde kalıyorduk ama sabah yeniden otobüse dönmek çok güzeldi..


GM : Yani sonuçta sizi mutlu ettik mi?


Hepsi : Elbette çok mutlu olduk..


GM : Benim en zor programım bu olmalı. Ben her programımı teke tek yapıyorum.. Fakat bugün karşımda 3 başarılı şarkıcı, 3 cadı var.. Aynı zamanda 3 güzel hanımefendi var.. Herşeyden önce çok zarif, çok güzel ve çok şirinsiniz..


Eren : 3 uzaylı..


GM : Kızlar şimdi sanatçı dostlarınız ve radyocuların sizler için verdikleri röportajlar var.. İzleyelim mi?


Cemre : En sevdiğim bölüm bu programda…


Hepsi için röportaj veren sanatçı dostları onlar için övgü dolu sözler sarfetti..
Murat Dalkılıç, Volga Tamöz, Selin Demiratar, Ozan Çolakoğlu, Murat Boz, Ahmet Çelenk, Bengü, Samet Aybaba..


Eren : Herkese çok teşekkür ediyorum.. Bütün dostlarımıza ve radyocu dostlarımıza da ayrıca teşekkür ediyoruz. Bir de şunu söylemek istiyorum; yapımcımız Ahmet Çelenk’in enerjisi de bizi çok tetiklemiştir.. İş konusunda o kadar enerjik ve çalışkan ki onun sayesinde de bu iş kısa sürede şekillendi..


GM : Evet Kesinlikle bu konuda ben de sevgili Ahmet Çelenk’e teşekkür etmek istiyorum.. Bu yolculuğun en önemli mimarlarından biri de Ahmet Çelenk’tir. Ayrıca benimde sponsorum olan Shell’e de ayrıca teşekkür ederim. Sonuçta bu tarz projeleri 1 yıl öncesinden kabul ederler, bütçelerini çıkartırlar ama Shell “Sen varsan ve Hepsi Kızları varsa o zaman bu proje tamamdır” dedi.


Eren : Bende az önce onu söyleyecektim. Bizde Shell’e teşekkür ederiz kesinlikle..


GM : Cemre önce sana bir şey sormak istiyorum.. Kızların sevdiğin ve sevmediğin yanları nelerdir?


Cemre : Öncelikle biz çok uzun zamandır beraberiz. İkisi de benim kardeşim gibidir.. Yasemin’de Eren’de çok temiz kalpli, fakat Eren’i tanısanız kesinlikle anlarsınız şimdi söyleyeceğimi.. Atom bombası atılsa “yanlışlıkla düşmüştür” diyebilir..


Yasemin : Cemre sevdiği insanları sonuna kadar korur.. Tek sevmediğim yönü ise çok sinirlendiğinde, kendini yiyip bitiriyor. Kendine zarar veriyor.. Eren’se Cemre’nin dediği gibi gerçekten çok iyimser..


Eren : Hımmm.. Sanırım yok.. Biz üçümüz biraradayken çok eğleniyoruz. Cemre Eren’in de dediği gibi sinirlendiğinde çok fazla reaksiyon veriyor.. Kaybedilen zamanına üzülüyorum ben..


GM : Bir şarkı dinleyelim..


Grup Hepsi “Geri Dönüşüm” adlı albümünden “Yeter” adlı şarkılarını seslendirdi..


GM : Az önce sorduğum soruyu yinelemek istiyorum.. Ayrılmayı düşünüyor musunuz?


Eren : Asla..


Cemre : Hiç bir zaman düşünmedik..


Yasemin : O kadar uzun zamandır beraberiz ki.. Yalnız bir şey yapabileceğimizi düşünmüyoruz..


GM : Sonuçta sanatçılar bireysel daha fazla yol alıyorlar.. Bundan 10 sene sonra da bearber olacak mısınız?


Eren : Biz pop müzik yapıyoruz ve popüler müzik çok çabuk tüketiliyor bundan 10 yıl sonra bizde çok fazla yol almış olacağız..

Kaynak:gruphepsi.net

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Yorum:

Yorum Gönder