Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

YeeChat Yardım Sitesi

YeeChat Türkish aid Work Help Expert Service

YeeChat ile İlgili Sıkça Sorulan Soruları Görmek için Tıklayınız



YeeChat Türkiye Yardım Forum Sayfasına Hoş Geldiniz.


YeeChat Sohbet Odaları ile İlgili Tüm Sorunlarınızı ve Görüşlerinizi Türkiye YeeChat Sohbet Paneli Sahiplerine Bildirmek için Bu Kayda Yorum Bırakınız.
En kısa zamanda yeechat ile ilgili sorularınıza cevap yazılacaktır.


YeeChat Turkish aid Work Helping Expert by Alicansun007

Keywords:Yeechat,YeeChat Yardım,YeeChat Forum,YeeChat Help,YeeChat Questions Answers,YeeChat Support,YeeChat Room Settings,YeeChat Oda Ayarları Nasıl Yapılır,YeeChat Bilmiyorum,YeeChat Ses Kapatma,YeeChat Kaera Açma,YeeChat Cam Açılmıyor,YeeChat Nasıl Üye Olunur,YeeChat.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 Yorum:

Mehmet Namdaroğlu dedi ki...

Yeechat sohbet odasına giriş yaparken room rules çıkıyor nedir bu room rules yav

Anita Karoilina dedi ki...

Yeechat my account deleted :( help me please

OdaSohbeti dedi ki...

Yee chat yardım sitenizi gerçekten çok beğendim ellerinize sağlık. yee çet hakkında bize türkçe yardım edenlerede çok tşk.

Cemil BayKatsu dedi ki...

yee chat yardım forumunuz çok güzel olmuş

Parlak Ahmet dedi ki...

yeechat yardim siteniz güzel ama forum sitenize nerden ulaşabilirim bilmiyorum.

Mahoni dedi ki...

yeechat her gün bi sorun çıkartıyor ya of yaa

Mısto dedi ki...

yeechata nasıl girilir yav . facebook ve twitter şeyleri çıkıyor karşımıza. nasıl girecez.

Unknown dedi ki...

arkadaşlar odamda admin yapamıyorum bana yardım edebilirmisiniz nereden yapaayacagımı bilmiyorum

Admin dedi ki...

Murat ilk önce odayı kurdugun kullanıcı adınla giriş yap oda ayarlarına orda moderator diye bi bölüm var ordan add ye tıkla ve eklemek istediğin kişinin kullanıcı adı neyse onu yaz ve submite tıkla gönder de tmm de. Mod eklemiş olursun böylece.

Unknown dedi ki...

tşk ederim

Yorum Gönder