Image Detail

Bizi Facebooktan Takip Etmek için Sayfamızı Beğenin

<>

Sohbetin Kalbi Seher Yıldızı:)

Sorubak Online Soru Cevap Uzman Yardım Kadrosu

Sevgili Öğrenciler !
Sorubak Sitesi Üyeleri ve Hayranları Sizi Yeni Çalışmamızla Buluşturuyoruz.

Amacımız Uzman Öğretmen Kadromuzla Birebir Özel ve Genel Grup Yada Tek Kişilik Odalarımızda Sorunlarınızı Paylaşabileceğiniz ve Anında Sorularınıza Cevap Bulabileceğiniz Gönüllü Ekibimizle Sizin İçin Yola Koyulduk.

Öğrencilerden Bu Güne Kadar Rehber Hocamıza Yöneltilen Soruların Başında Şunlar Geliyor

Sorubak Eğitim ve Öğretim Sitesinde. Sorubak Öğretmen Kadromuza Yöneltilen
Öğrencilerin Genel Sorunları

1-Ders Çalışamıyorum
2-Ders Çalışmaktan Çok Sıkılıyorum Ne Yapmalıyım ?
3-Bir Sürü Eksiğim var Nerden Başlayacağımı Bilemiyorum ?
4-Ders Çalışmak Çok Sıkıcı Geliyor. Ders Çalışmayı Nasıl Zevkli Hale Getirebilirim ?
5-Düzenli ve Sistemli Ders Çalışamıyorum.Ne Zaman Ders Çalışsam Bir Engelle Karşılaşıyorum.
6-Bir Sürü Sorunum var Bir Yandan da Derslerim Okulum Var Hepsi Bir Arada Gitmiyor Ne Yapmalıyım Tavsiyeleriniz Nelerdir?
7-Stres Doluyum. Stresimi Üzerimden Nasıl Atabilirim?
8-Hocam Çok Çalışıyorum anlıyorum ama Sorulara Gelince Çözemiyorum Bu Konuda Yardımcı Olurmusunuz?
9-Ders Çalışırken Uykum Geliyor?
10-İyi Bir Ders Çalışma Programı Nasıl Hazırlanır?
11-Nasıl Verimli Ders Çalışılır?
12-Öss Öğrencilerinin Başarıları Nasıl Sağlanır.?
13-Öss Öğrencileri Sınavlara Nasıl Çalıştılar?
14-Lys Ygs Sınavlarına Girenler Nasıl Kazandılar Nasıl Ders Çalıştılar. Ders Çalışma Teknikleri Nelerdi?
15-Doktorluk Kazanan Öğrencilerden Ders Çalışma Taktikleri Tavsiyeleri ve Sınavları Kazanmanın Püf Noktaları?

Sizde Kendi Sorunlarınızı Uzman Kadromuza İletip Sorunlarınıza Beraberce Sevgi-Saygı ve Birlik İçinde Çözümler Arayıp Sizin İçin Doğru Sonuca Ulaşmamızı İsteyen Tüm Öğrenci Arkadaşlarımızı Sohbet Sitemize Bekleriz

Not=Sorularınızı Hemen Bu Kayda Yorumunuzu Google Hesabınızdan yada Google Hesabınız Yoksa Anonim Olarakta Sorularınızı Yazabilirsiniz.
En Kısa Sürede Cevaplarınız E-Mail Adresinize Gönderilecektir.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 Yorum:

Adsız dedi ki...

sorubak online soru cevap çok güzel bir sistem bence burda öğrenci arkadaşların tanışması tavsiyelerde bulunmasıda çook öenmli bişiii

Adsız dedi ki...

SORUBAK. SORUYORUM HADİ BAK. BU GÜZEL LİSELİ KIZLAR HANİ NERDE YAV OFFFF... XD ZUAHAHAHA KIZLAR NERDE SOHBET EDİYORSUNUZ. ÖĞRENCİLER HELLO

Adsız dedi ki...

EVET DEĞERLİ VE SEVGİLİ ÖĞRENCİ ARKADAŞLAR. SORUBAK EĞİTİM VE ÖĞRETİM SİTESİ SPONSORLUĞUNDA SİZLERE SUNMUŞ OLDUĞUMUZ ONLİNE SORU CEVAP SİSTEMİYLE TÜM ÖĞRENCİLERE VE ÜNİVERSİTE ADAYLARINA REHBERLİK KADROMUZ EŞİLİĞİNDE DESTEKLERİMİZİ VE HİZMETİMİZİ SUNMAYA DEVAM EDECEZ.

SORULARINIZ İÇİN VE SORUNLARINIZ İÇİN YORUM BIRAKIP BİZİMLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

GOOGLE HESABI OLMAYAN ARKADAŞLAR ANONİM SEÇENEĞİNİ SEÇEREKTE YORUM BIRAKABİLİRLER.

YAZILAN YORUMLARA EN KISA SÜREDE CEVAP VERİLECEKTİR. İLGİNİZE DUYRULUR

Adsız dedi ki...

GRUP SOHBET ODAMIZDA BULUNAN DEĞERLİ ÖĞRETMEN VE ÜNİVERSİTEİ ÖĞRENCİ ADAYLARIMIZA SORULARINIZI VE KİŞİSEL GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİREBİLİRSİNİZ. HER AÇIAN SİZ DEĞERLİ ÖĞRENCİ ARKADAŞLARA YARDIMCI OLACAKLARINDAN EMİN OLABİLİRSİNİZ.

Adsız dedi ki...

GRUP SOHBET SİTESİNDE XAT SOHBET KANALINDA TÜM LİSELİ ORTA ÖĞRETİM VE ÜNİVERSİTELİ ÖĞRENCİ ARKADAŞLAR TANIŞIP BİRBİRLERİNE EĞİTİM VE ÖĞRETİM YOLUNDA TAKTİKLER VE TAVSİYELERDE BULUNUYORLAR. ABİLER VE ÖĞRETMEN HOCALARIMIZLA HEP BİRLİKTE GRUP SOHBET SİTESİNDE YOLA DEVAM....

SORUBAK SİTESİ HAYRANLARI TEK ÇATI ALTINDA BİRLEŞİYOR.

Yorum Gönder